سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپاسگزاری دانشمند بر دانشش، به کار بستن و بذل آن به اهلش است . [امام علی علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

در مجمع عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، بازرس جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور با رای اعضای مجمع انتخاب شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، بازرس به ارائه گزارش سالهای 89 و90 پرداخت .

کیاکجوری ضمن تقدیر از عملکرد مثبت این فدراسیون گفت : فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با مدیریت قوی و دقیق علیرضا صفارزاده (رئیس فدراسیون) توانست در این مدت بدون هیچ مشکلی برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت نماید .

بازرس سابق فدراسیون ضمن تقدیر از همکاری های همه جانبه مسئولین و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای خواستار این شد تا مسئولین فدراسیون نسبت به گسترش بحث آموزش در فعالیت های جاری فدراسیون، بیش از پیش عزم خود را جذب نمایند .

پس از پایان گزارش های کیاکجوری توسط معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان  از خدمات ارزنده ایشان در طی 6 سال گذشته با اهدای لوح سپاس و نماد پهلوانی تجلیل شد .

سپس بازرس دوره جدید فدراسیون توسط معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان  معرفی و رای اعتماد اعضای مجمع آقای فریدون یوسف شاهی انتخاب شد .

یوسف شاهی، مدیر پایگاه ورزش قهرمانی استان بوشهر، رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان دیر(استان بوشهر)، رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان بندر ترکمن(استان گلستان)، رئیس هیئت بدمینتون و پینگ پنگ استان بوشهر، معاون ادراه تربیت بدنی شمال شرق تهران، رئیس و معاون اداره تربیت بدنی شهرستان شمیرانات، رئیس هیئت همگانی و شنای شمال شرق تهران و شهرستان شمیرانات،  بازرس فدراسیون جودو و نماینده سازمان تربیت بدنی در کمیته انضباطی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای را در کارنامه سوابق خود دارا می باشد .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/3/31:: 10:0 عصر     |     () نظر

دانشگاه جامع علمی - کاربردی جهت راه اندازی رشته دانشگاهی پهلوانی و زورخانه ای موافقت اصولی خود را  اعلام کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، در جهت گسترش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و اقدام فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور در راستای تصویب رشته کاردانی ورزش پهلوانی و زورخانه ای (مربیگری پایه) ، دانشگاه جامع علمی - کاربردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اجرای دوره های آموزشی علمی - کاربردی، با تقاضای فدراسیون مبنی برتاسیس اولین مرکز علمی کاربردی فدراسیون، موافقت اصولی به عمل آورد .

گفتنی است : این موافقت اصولی طی جلسه ای در خصوص درخواست فدراسیون، توسط کمیته تخصصی علمی - کاربردی شورای گسترش آموزش عالی صورت پذیرفته است .

شایان ذکر است : فراهم نمودن ساز و کار حسن اجرای دوره ها، تناسب دوره های درخواستی با حوزه فعالیت فدراسیون، تامین مدرسین مرتبط با دوره ها، تامین فضای آموزشی و امکان بهره گیری از امکانات فنی محیط کار فدراسیون از وظایفی است که دانشگاه جامع علمی - کاربردی برای  فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور در اجرای دوره های آموزشی علمی - کاربردی تعیین نموده است .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/3/18:: 4:0 عصر     |     () نظر

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر توسعه ورزش در مدارس از ایجاد 32 زورخانه در مدارس کشور خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور به نقل از واحد مرکزی خبر ، حاجی بابایی در نخستین همایش معاونان تربیت بدنی و سلامت ادارات کل آموزش و پرورش استان ها گفت: ورزش به علت جلوگیری از رفتارهای سوء اجتماعی و ایجاد سلامت و نشاط میان دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 او افزود: باید به تعریف ورزش برای دوازده و نیم میلیون دانش آموز پرداخت.

 حاجی بابایی گفت: باید ورزش را از مقطع ابتدایی بصورت جدی برای دانش آموزان پیگیری کرد تا با کشف و پرورش استعدادها سهم مهم آموزش و پرورش را در تربیت و معرفی قهرمانان ورزشی ایفا کنیم.

  حاجی بابایی با اشاره به تعامل خوب وزارت ورزش و جوانان با آموزش و پرورش گفت: باید با هماهنگی بیشتر از امکانات وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش در مدارس استفاده کرد.

 حاجی بابایی گفت: آموزش و پرورش در آستانه تحولی بزرگ است که معاونت تربیت بدنی و سلامت می تواند با هماهنگی و تعامل بیشتر نقش مهمی در این تحول داشته باشد.

 او با تأکید بر لزوم ایجاد زیرساخت برای ورزش زورخانه ای در مدارس گفت: بزودی 32 زورخانه در مدارس سراسر کشور ایجاد می شود. 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/3/15:: 12:0 صبح     |     () نظر

مسابقات تیمی زورخانه ای و مرشدی بزرگسالان ، یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین رقابت های پهلوانی و زورخانه ای کشور از 17 تا 20 تیر ماه جاری در مازندران برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، در این رویداد از ورزش ملی کشورمان بزرگسالان در رده های سنی 21 تا 40 سال شامل متولدین 1351 لغایت 1370 با هم به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است تیم های شرکت کننده می توانند مجموعاً 13 نفر شامل 1 نفر سرپرست، 1 نفر مربی، 1 نفر مرشد، 1 نفر میاندار، 8 نفر ورزشکار و یک نفر ذخیره همراه خود داشته باشند .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/3/12:: 4:0 عصر     |     () نظر

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کردستان از برگزاری دوره داوری درجه 3کشتی پهلوانی در سنندج خبر داد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، غلامی اظهار داشت : دوره داوری درجه 3 کشتی پهلوانی  از چهارشنبه مورخ 10 خرداد ماه جاری در سنندج برگزار خواهد شد.

مدیر این دوره آموزشی در ادامه افزود : بیش از 30 نفر از داوطلبین داوری کشتی پهلوانی از 10شهرستان این استان از ساعت 9 صبح در سالن کشتی مجموعه ورزشی آزادی گرد هم خواهند آمد .

وی گفت : با برنامه ریزی های انجام شده، در مراسم افتتاحیه این دوره عبدالهی (مدیر کل ورزش و جوانان استان)، ضیاء پور (معاونت آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان)،  دکتر بابایی (معاونت پیشگیری از وقوع جرم و رئیس پهلوان سرای استان)، خسرو ساکی (رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان)، هدایت نژاد (رئیس هیئت کشتی استان)،  پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای به همراه اساتید فدراسیون حضور خواهند داشت .


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/3/5:: 12:0 صبح     |     () نظر

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت: برگزاری مسابقات چهار‌جانبه در شهرستان‌ها می‌تواند در جذب استعدادها مؤثر باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، ایرج کامیابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات چهارجانبه جام پهلوان رضایی‌فر در رفسنجان برگزار و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها بین چهار تیم رفسنجان، سیرجان، زرند و کرمان در رشته هنرهای فردی، کشتی زورخانه‌ای و پهلوانی به میزبانی رفسنجان برگزار شد.

کامیابی تصریح کرد: در این رقابت‌ها در مسابقات کشتی رفسنجان اول شد، در رشته هنرهای فردی شامل سنگ، چرخ تیز و چمنی، میل بازی و کباده، کرمانی‌ها به مقام قهرمانی رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: در رشته چهارمیل بزرگسالان حسین باقی از کرمان به مقام نخست دست پیدا کرد‌ و در کباده بزرگسالان علی سیستانی از کرمان و خراسانی از نوجوانان اول شدند.

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان بیان داشت: در دو میل و چهارمیل نوجوانان شیخ‌بهایی از کرمان اول شد، در چرخ تیز بزرگسالان حجت رشید‌زاده از کرمان و چرخ چمنی مهدی نگارستانی از کرمان اول شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه نخستین دوره این مسابقات با هدف ایجاد شور و انگیزه در بین جوانان برگزار شد، انتظار می‌رود، شهرستان‌های دیگر نیز میزبان برگزاری دوره‌های بعدی مسابقات باشند.

کامیابی گفت: هدف از این مسابقات جذب استعدادهای پهلوانی و زورخانه‌ای در استان کرمان است.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/3/3:: 7:0 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/2/29:: 12:0 صبح     |     () نظر

روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران، ضمن همدردی با همکاران خود در استانهای گیلان و بوشهر ضایعه وارده به ایشان را تسلیت می گوید .

بدینوسیله ضمن اظهار همدری با آقایان سیامک ضرابی (رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان گیلان) و بحیرایی (نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان بوشهر) سلامتی بازماندگان و علو درجات آن مرحومین را از درگاه پروردگار متعال مسالت می نماید .


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/2/17:: 12:0 صبح     |     () نظر

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/2/17:: 12:0 صبح     |     () نظر



گلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگل
گل???????????????????????????????????  گل
گلامام جواد علیه السلام فرمودند:                                                                  گل
گل                                                                                                                  گل
گلنعمتی که برای آن شکر گزاری نشود، مانند گناهی است که آمرزیده نگردد.  گل
گل                                                                                                                  گل
گل???????????????????????????????????  گل
گلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگل


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/2/17:: 12:0 صبح     |     () نظر
   1   2      >


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن