سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! من از تو خشنودی به قضایت، برکت مرگِ پس از زندگی، خوشی زندگی پس از مرگ، لذّت نگریستن به رخسارت، شوق دیدار و دیدنت بی تنگنایی زیانبار و یا فتنه ای گمراه کننده را خواستارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

محمدرضا طالقانی (سرپرست فدراسیون) در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی امور مربوط به توسعه این ورزش ملی و تاریخی، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون زورخانه ای را اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای کشور، طالقانی با اعلام اینکه اشخاصی که در لیست هیئت رئیسه فدراسیون قرار گرفتند، افرادی متعهد و توانمد هستند که با وجود آنها می توان مسیر خوبی را در توسعه مرام پهلوانی در جامعه طی نمود.

وی در ادامه افزود: قابلیت اخلاقی و حسن سلوک، قابلیت فنی و علمی، قابلیت حمایتی و مالی وقابلیت فراهم کردن وحدت و دوستی از معیار های انتخاب ما در افراد بوده است که خصوصیات ذکر شده در سوابق هیئت رئیسه جدید موج می زند .

طالقانی در پایان محمد خوش جان (پیشکسوت ورزش زورخانه ای و نایب رئیس فدراسیون)، کاپیتان حسن بهادریان (از خلبانان مجرب نیروی هوایی و دبیر فدراسیون)، دکتر محمد حسن غفوری فرد (وزیر اسبق نیرو، معون رئیس جمهور در سازمان تربیت بدنی، نماینده اسبق مردم در 3 دوره مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی)، مهندس سلطانعلی ترخاق (عضو ارشد وزارت نفت و رئیس اسبق فدراسیون کشتی)، دکتر محمد توکل (رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی فیلا و رئیس اسبق فدراسیون کشتی ایران)، حمید توسلی (مدیر عامل شرکت بیمه ایران خودرو)، امیر سرتیپ مجد آرا (رئیس تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس فدراسیون همگانی)، مهندس مهدی راسخ (معاون نیروی انسانی وزارت ارتباطات و مخابرات)، سردار مهندس محمود امامیان (دبیر کل ائتلاف وررزش کشور)، امیرعرب (معاون اجرایی مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه استقلال تهران و عضو اسبق هیئت رئیسه فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای کشور)، سردار آقا میر (رئیس تربیت بدنی شهرداری تهران)، استاد حسین شیریان (کهنه سوار ورزش و پیش کسوت و صاحب ضرب و زنگ ورزش باستانی) را به عنوان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون منصوب کرد و گفت : امیدوارم با بهرمندی از تجارب اعضای منصوب شده در هیئت رئیسه فدراسیون این ورزش همچون گذشته برای مردم تاثیر گذار بوده و با رسیدن به تمامی اهداف و سیاستهای فدراسیون که بالاترین هدف همان ارتقاء مرام پهلوانی در تمام سطوح جامعه است برسیم . 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/12/22:: 12:0 صبح     |     () نظر

استان سمنان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران در رده سنی بزرگسالان (متولدین 1371 به قبل) خواهد بود .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای کشور، این دوره از مسابقات از 23 لغایت 25 اسفند ماه 1391 در شاهرود برگزار خواهد شد.

خاطر نشان می گردد : سهمیه حضور ورزشکاران مدعی قهرمانی در این مسابقات بر اساس حضور ایشان در مسابقات لیگ تیمی زورخانه ای و مسابقات تیمی زورخانه ای قهرمانی کشور در سال جاری می باشد .

در پایان گفتنی است : قهرمانان باستانی کار کشور در رشته های میانداری زورخانه ای، سنگ، کباده، 2و3و4 میل بازی، چرخ تیز، چرخ چمنی، میل گیری سنگین و کشتی پهلوانی در اوزان 70 و 80 و 90 کیلوگرم در سمنان برای تصاحب پیراهن تیم ملی به جدال با یکدگر خواهند پرداخت .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/12/22:: 12:0 صبح     |     () نظر

منوچهر عطاء الهی رئیس هیئت مدیره موسسه ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشهای باستانی و کشتی پهلوانی طی گفتگوئی اعلام کرد، این موسسه در نظر دارد در دهه  اول  ماه اسفند بسته های حمایتی موسسه را به پیشکسوتان ،مرشدان و زورخانه ها اهدا نماید.

رئیس هیئت مدیره موسسه ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشهای باستانی و کشتی پهلوانی افزود : بحول قوه الهی این مراسم روز سه شنبه مورخ 8/11/1391 در محل زورخانه  شهید دستجردی با حضور مسئولین ورزشی، مقامات محترم لشگری و کشوری، پیشکسوتان و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

ایشان از تلاشهای ارزشمند جناب آقای محمد رضا طالقانی سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزشهای باستانی و زورخانه ای ،جناب آقای محمد نجات مهر مدیرعامل موسسه کشتی پهلوانی و ورزشهای باستانی و زورخانه ای کشور صمیمانه قدردانی نمود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/11/27:: 9:42 صبح     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن