سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست . [امام علی علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

با حکم محمدرضا طالقانی (سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور) محمد نجات مهر به عنوان "رئیس کانون و مجمع پیشکسوتان فدراسیون" منصوب شد.

به گزارش دلیرستان (پایگاه خبری ورزش پهلوانی و زورخانه ای) به نقل از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، در این حکم خطاب به نجات مهر آمده است : با توجه به جایگاه رفیع و والای پیشکسوتان در این رشته ارزشی و ارج نهادن به سالها زحمات بی دریغ در حفظ، گسترش و ترویج سنتهای معنوی این ورزش ملی و فرهنگی و نظر به تجربیات حضرتعالی در امر ورزش پهلوانی و زورخانه ای، از این پس به عنوان "رئیس کانون و مجمع پیشکسوتان فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور" منصوب می گردید .

گفتنی است محمد نجات مهر از ورزشکاران خوش نام زورخانه ای و قهرمانان سابق سنگ وکباده کشور می باشدکه همه به نیک نامی وی وثوق دارند .

شایان ذکر است نجات مهر خود از پیشکسوتان صاحب زنگ و ضرب با سابقه بیش از 50 سال ورزش در این رشته می باشد و در سوابق مدیریتی وی مشاور دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای،رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، عضو هیئت رئیسه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، ریئس انجمن کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیر عامل موسسه ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشهای باستانی و کشتی پهلوانی افق مهد ایرانیان کشور دیده می شود .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/9/19:: 6:0 عصر     |     () نظر

محمد طالقانی به عنوان سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای منصوب شد.

 به گزارش دلیرستان (پایگاه خبری ورزش پهلوانی و زورخانه ای) به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، وزیر ورزش و جوانان طی حکمی محمد رضا طالقانی را به عنوان سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای منصوب کرد.

در حکم محمد عباسی آمده است:

نظر به تعهد ، تجربه و به استناد اختیارات ذیل ماده 10 اساسنامه فدراسیون های ورزشی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهورس اسلامی ایران منصوب می شوید .

لازم است با هماهنگی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، ضمن انجام امور محوله حداکثر ظرف شش ماه نسبت به فراهم نمودن مقدمات و برگزاری انتخابات رییس فدراسیون اقدام فرمایید .

توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم .

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/9/19:: 6:0 عصر     |     () نظر

?جابر صادق زاده?جوان بسیجی استان مازندران در دیدار پایانی مسابقه های کشتی پهلوانی قهرمانی سنگین وزنهای ایران با روی پل بردن ?امین رشید لمیر? از استان خراسان رضوی (پهلوان کشور در سالهای 1380 و 1387)، عنوان پهلوان کشور در سال 1391 را به خود اختصاص داد.

به گزارش دلیرستان (پایگاه خبری ورزش پهلوانی و زورخانه ای ) به نقل از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، 3 دقیقه وقت نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود رشید لمیر به پایان رسید اما در3 دقیقه دوم، صادق زاده با خاک کردن حریف، جمع امتیازات را یک بر یک مساوی کرد.

در آخرین ثانیه های وقت دوم، صادق زاده بار دیگر حریف خود را خاک کرد و سپس روی پل برد تا با ضربه فنی به برتری دست یابد.

رشید لمیر پس از این دیدار، چهار گوشه تشک را بوسید تا با دنیای کشتی پهلوانی وداع کند.

صادق زاده نیز در پایان این دیدار اجازه نداد داور به طور کامل دست وی را بالا ببرد و سپس رشیدلمیر را روی شانه های خود به بیرون از تشک برد.

گفتنی است جابر صادق زاده از کشتی گیران خوش نام مازندرانی است که مدال طلای مسابقه های کشتی آزاد قهرمانی جوانان زیر 20 سال جهان در سال 2011 را در کارنامه خود دارد که پس از کسب عنوان قهرمانی کشتی پهلوانی 90+ کیلوگرم در آبان ماه 1391 بازوبند پهلوانی ایران را به مازندران خواهد برد.

شایان ذکر است پهلوان سال 1391 از آزادکارانی است که قبل از این نیز سابقه حضور در مسابقات کشتی پهلوانی جوانان و نوجوانان کشور را دارا بوده است .

و ?پهلوان امین رشید لمیر? نیز از استادان دانشگاه و نوه دختری مرحوم پهلوان ?یعقوبعلی شورورزی? پهلوان نامی ایران است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/9/13:: 6:35 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/7/20:: 7:0 عصر     |     () نظر

علیرضاحجتی (دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد) گفت : دوره آموزش مقدماتی و فرهنگی مرشدی یزد  زیر نظر کمیته آموزش فدراسیون پهلوانیو زورخانه ای کشور برگزار گردید .

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، علیرضا حجتی اظهار داشت : آشنایی با مبانی فرهنگی و تاریخی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، اخلاق مرشدی، آشنایی با قوانین و مقررات رتبه بندی و مسابقات مرشدی، آداب و سنت های ورزش زورخانه ای، کلیات احکام، آشنایی با ادبیات و موسیقی زورخانه ای، تئوری موسیقی (ویژه سازهای کوبه ای)، وزن خوانی، آموزش مراحل مقدماتی ضرب زورخانه، ریتم های زورخانه ای با نت، آشنایی با دستگاه های موسیقی ایرانی و ترکیب ضرب وآواز از سرفصل های این دوره آموزشی بوده است .

گفتنی است علی رضا حجتی، علیرضا صغیر، مهدی تمولی و  شاداب از اساتید دوره آموزش مقدماتی و فرهنگی مرشدی استان یزد بودند .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/7/11:: 7:0 عصر     |     () نظر

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور درگذشت تاسف برانگیز "زنده یاد ناصر اسدی" پیشکسوت خوش نام و خوش آوازه کرمانی را به خانواده ایشان و جامعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان تسلیت گفت .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلونی و زو.رخانه ای کشور، زنده یاد ناصر اسدی فردی با ایمان، با تقوا و دارای خصلت های بارز پهلوانی بود .

وی از قهرمانان کشتی فرنگی و عضویت تیم ملی در دهه 60 را در سوابق خود دارا بود .

این مرحوم از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور و بنیانگذار و مدیر زورخانه فاتح خیبر شهرستان کرمان بود که با تربیت فرزندان خود در این ورزش ارزشی یک مرشد و سه قهرمان به جامعه ورزش باستانی تحویل داده اند.

مرحوم ناصر اسدی پیش از این از سال 1386 تا سال 1390 در سمت نایب رئیسی هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان در خدمت ورزش کشور و قبل از وداع با دار فانی رئیس کمیته رتبه بندی هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان بوده اند .


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/7/4:: 7:0 عصر     |     () نظر

فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور ؛ هیئت رئیسه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی به علیرضا عربی مصیبت وارده به این بزرگوارا را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام ها آمده است:" درگذشت مادر بزرگوارتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به حضرتعالی و خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آن بانوی مکرمه علو درجات را از درگاه حضرت دوست طلب می‌نمائیم."


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/7/4:: 7:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن