سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه به کارت می آید بپرس و آنچه را به کارت نمی آید واگذار . [امام علی علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

ه گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، علیرضا ارجین پس از پشت سر گذاشتن رقبای خود توانست با 270 جفت میل به مقام اول مسابقات قهرمانی آزاد کشور دست یافت.پس از آن نیز مهدی دهقان از چهارمحال و بختیاری با 238، امین شهریاری از اصفهان با 226، قدرت اله بهره مند از اصفهان با 203، امین مهری قهفرخی از چهارمحال و بختیاری با 199 و حسن کمال از استان اصفهان با 150 جفت میل به ترتیب مقام های دوم تا ششم را از آن خود کردند.این در حالیست که رکورد این رشته متعلق به مهدی دهقان است و در این مسابقات تغییری پیدا نکرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 93/3/6:: 7:0 عصر     |     () نظر

 

 



 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 93/3/3:: 7:0 عصر     |     () نظر

به دنبال درگذشت جهان پهلوان علیرضا سلیمانی و پس از برگزاری مراسم با شکوه تشییع پیکر و خاکسپاری آن پهلوان ارزنده ایران و جهان ،فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ، در حرکتی به موجب تسلی خاطر بازماندگان و همچنین اعلام همدردی با جامعه ورزش کشور ، اقدام به برگزاری مراسم ختمی برای آن مرحوم نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، در این مراسم باشکوه جمع بسیاری از پهلوانان، مرشدان، مدیران زورخانه ها، پیشکسوتان و مسوولان حضور داشتند.

فرزندان، برادران و دیگر خویشاوندان پهلوان علیرضا سلیمانی به همراه فرهاد طلوع کیان ( رییس فدراسیون)، محمد نجات مهر، نورا... هدایتی، علی اسدی، علی نوری، رضا ونکی، جواد نورمحمدی، امیر چوبدار،  نصیرالدین نخعی و ... برای استقبال و بدرقه میهمانان حاضر بودند.

در این مراسم محمد پورزرگری( قاری بین المللی) به قرائت قرآن پرداخت. حجت الاسلام کرمی سخنرانی کرد و مرشد علی نعیمی هم اشعاری در وصف پهلوان سلیمانی خواند. مداحان اهل بیت(ع) نیز به مرثیه سرایی پرداختند. بخش ویژه مراسم، شعرخوانی و اجرای گوشه هایی از مثنوی دو کشتی پوریای ولی توسط حاج علی انسانی ( پیشکسوت ورزش باستانی و شاعر و مداح اهل بیت(ع) بود. حاج علی نوری ( پیشکسوت ورزش باستانی) که از نزدیکترین دوستان پهلوان سلیمانی بود از دست اندرکاران این مراسم باشکوه تقدیر کرد. حاج مرتضی لبانی (مشاور رییس فدراسیون، پیشکسوت ورزش باستانی و مداح اهل بیت) هم که مدیریت منبر را به عهده داشت، به دعای پایان مراسم پرداخت.

حاشیه ها:

*ماکت پهلوان سلیمانی در گود زورخانه که  تنکه باستانی و پیراهن علی بن موسی الرضا(ع) بر تن داشت، تداعی کننده آخرین حضور پهلوان علیرضا سلیمانی در زورخانه شهید فهمیده  بود.

*سیاهپوش کردن سردم مرشد به عنوان بالاترین جایگاه زورخانه، نشان از عزاداری جامعه ورزش پهلوانی بود.

*تصویر بزرگ اهدای بازوبند پهلوان سلیمانی توسط پدرش در دهه 60  جلوه ویژه ای به زورخانه و مراسم داده بود.

*به دلیل ازدحام جمعیت، تلویزیون های مداربسته برای پخش مستقیم مراسم در سالن کشتی مجاور و درب ورودی زورخانه تعبیه شده بود.

* پوشش مناسب صدا وسیما و رسانه های مکتوب و مجازی از ویژگی های این مراسم بود.

برخی حاضرین در مراسم: سید مصطفی هاشمی طبا ( رییس اسبق کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی)، مسجد جامعی (رییس شورای اسلامی شهر تهران)، عبدالحمید احمدی (معاون فرهنگی وزارت ورزش)، شعبانی بهار ( معاون ورزش همگانی وزارت ورزش)، علی مرادی (دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و آفریقا)، آرش میراسماعیلی( نایب رییس فدراسیون جودو)، محمد علی حساس ( اولین مربی پهلوان سلیمانی)، پهلوانان رضاسوخته سرایی، محمدرضا توپچی، ایوب بنی نصرت، امیر عفراتی، احمد قبادی، آرش مردانی و احمد میزاپور، فرهادی (شهردار منطقه 14 تهران)، سید امیر حسینی( دبیرکل IZSF)، ارسلان حسینی( مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین)، اکبر حیدری (قهرمان اسبق کشتی جهان)، محمد نصیری (قهرمان جهان و المپیک در رشته وزنه برداری)، مهریزی (رییس تربیت بدنی شهرداری منطقه 12)، سید حسن نقیب زاده( رییس هیئت سبزوار)، اسدی (رییس هیئت استان تهران)، یاری (رییس هیئت استان البرز)، طاهری (رییس هیئت استان قزوین)، جهانگیر آقاپور(مشاور فدراسیون)، سردار مجید مشایخی، حسین حاج موسی، رحمت ا... گلپرور، محمود عطاالهی، رضا قدیانی، جلیل سیف ا... پور، احمد دباغ، محمدتقی طلوع کیان، مهدی شیروانی، سردار ربیعی، مصطفی کیان تاش، مجید معصومی، حمید رضایی، امیر سمیعی، منوچهر عطااللهی، اعضای تیم علی بن موسی الرضا (ع) و ...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 93/3/3:: 4:0 عصر     |     () نظر

 

 

 

 

 

 

مراسم تشییع پیکر مرحوم علیرضا سلیمانی قهرمان کشتی جهان گزارش تصویری13

 

soleymani 1

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 93/3/2:: 6:0 عصر     |     () نظر

موسسه پیشکسوتان ورزش باستانی و کشتی پهلوانی کشور طی پیامی فقدان تاسف بار درگذشت پهلوان سلیمانی را تسلیت گفت.

با نهایت تاسف و تاثر در گذشت علیرضا سلیمانی (پهلوان نام دار ایران و قهرمان جهان) را به جامعه ورزش به ویژه جامعه پهلوانی و زورخانه ای کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می نماید.

بی شک علیرضا سلیمانی از چهره های ماندگار و برجسته ورزش ایران زمین بود که فقدان آن بسیار غمناک است .

برای آن مرحوم طلب علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانشان صبر جمیل آرزومندیم.

                    موسسه پیشکسوتان ورزش باستانی و کشتی پهلوانی کشور

                                        محمد نجات مهر - منوچهر عطاءالهی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 93/2/31:: 3:0 عصر     |     () نظر

 

با اندوه فراوان به آگاهی جامعه ورزش کشور می رساند، قلب پهلوان علیرضا سلیمانی، قهرمان اسبق جهان، دارنده بازوبند پهلوانی در سالهای 1358، 1361، 1362، 1364، 1365 و 1369،  صبح امروز چهارشنبه  از تپش ایستاد. 

گفتنی است پیکر پهلوان علیرضا سلیمانی پس از تشیع در امامزاده محمد (ع) واقع در کرج آرام خواهد گرفت.

خاطر نشان می گردد زمان دقیق مراسم تشیع و تدفین آن پهلوان ارزنده متعاقباً از سایت دلیرستان (پایگاه خبری ورزش پهلوانی و زورخانه ای) اعلام خواهد شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 93/2/31:: 9:0 صبح     |     () نظر

متن های زیبا برای تبریک سال نو

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی ورزشگاران و پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 93/1/1:: 9:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن