سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در باره کسانى که از جنگ در کنار او کناره جستند ، فرمود : ] حق را خوار کردند و باطل را یار نشدند . [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

کهن کسوتان و پیش کسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور در قالب تور گردشگریوورزشی "عطر حبیب" با حضور در گلزار شهدای دارالسلام کاشان طی آیینی نهال پهلوانی و ایثار کاشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، کاروان کهن کسوتان و پیش کسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور با اجابت دعوت مدیریت سازمان دارالسلام شهرداری کاشان و به همت و موافقت علی دادگر، سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران با حضور در گلزارشهدای دارالسلام ادای احترام و تجدید میثاق کردند.

بنابراین گزارش این کهن کسوتان و پیشکسوتان به نمایندگی از جامعه پهلوانی و زورخانه ای به عنوان حامیان سرو ایرانی در آستانه روز جهانی محیط زیست (16 تا 22 خرداد ماه 1395) در آیینی ارزنده اقدام به کاشت یک نهال سروایرانی درگلزار شهدای کاشان را کردند.

گرامیداشت فرهنگ و آداب ایرانی با بازدید از خانه های تاریخی کاشان، آیین گلابگیری در قمصر پایتخت گل و گلاب ایران و نشست در سالن شکرریز با مسوولان اداره ورزش وجوانان از دیگر برنامه های تورگردشگری ورزشی یکروزه پیشکشوتان ورزش زورخانه ای با نام عطر حبیب در این شهرستان بود.

خاطرنشان میگردد: فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به عنوان حامی سرو ایرانی (گونه محیط زیستی در معرض آسیب) از سوی وزارت ورزش و جوانان در راستای حفظ و حمایت از محیط زیست می باشد که برای تحقق اهداف این مهم به اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلف می پردازد.

 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 95/3/21:: 9:35 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن