سفارش تبلیغ
صبا ویژن
احترام دانشمند عمل کننده به علمش، مانند حرمت شهیدان و راستان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها
 

نشست مسئولین موسسه پیشکسوتان ورزشهای باستانی و کشتی پهلوانی ( افق مهد ایرانیان ) عصر روز دوشنبه مورخ 04/12/1393 درگروه کیان خودرو نوین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، در این نشست که محمد نجات مهر، منوچهر عطاءالهی(مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه)، علی اکبر کیان پور ،حسین حاج موسی (اعضاء خیرین موسسه ) و عباس،حسین و حمید کیان پوراعضاء هیئت مدیره گروه کیان خودرو حضور داشتند، محمد نجات مهر برنامه های سال 1394 را برای حاضران تشریح و ابراز امیدواری نمود که امور پیشکسوتان در سال 1394 با جدیت تمام نسبت به سال 1393 پیگیری خواهد شد.

محمد نجات مهردر ادامه افزود: احکام 19 نفر از نمایندگان پیشکسوتان استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، بوشهر، تهران ، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی؛ زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان ، فارس، قزوین ، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، هرمزگان و همدان صادر و ابلاغ شده است.

ایشان در ادامه افزود: انتظار ما از مسئولین محترم فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای این است که استانهایی که نسبت به معرفی نماینده پیشکسوت خود اقدام ننموده اند، پیگیری های لازم را در این خصوص بعمل آورند تا بحول قوه الهی در تعامل با فدراسیون انتخابات مجمع پیشکوتان استانها را در سال آینده برگزار نمائیم .

در ادامه جلسه منوچهر عطاءالهی اظهار داشت : با تعامل با فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و روسای هیئت ها کار بسیارخارق العاده ای صورت پذیرفته که از ابتدای سال 1393 با برگزاری اولین جشنواره پیشکسوتان با عنوان یادواره معلم شهید اصغر فخار در کاشان تا هشتمین هفته از رقابتهای تیمی زورخانه ای بزرگسالان که در کنار آن جشنواره تیمی پیشکسوتان نیز برگزار می شود، بیش از 600 نفر از بزرگان و پیش کسوتان و کهن کسوتان این رشته تاریخی مورد تجلیل قرار گرفته اند که انتظار داریم با عنایت به اینکه تا پایان 15 اسفند که این جشنواره در 9 استان دیگر برگزار خواهد شد، این عدد به مرز بالای 1000 نفر برسد تا این رکورد تاریخی در سال جدید به دستان توانمند مسئولین محترم فدراسیون و روسای محترم هیئت ها شکسته شود .

رئیس هیئت مدیره موسسه پیشکسوتان ،گزارشی از مجمع سالیانه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای که در استان کرمان که با شکوه هر چه تمام تر برگزار شده بود،ارائه نمود و اظهار داشت: در جلسه آینده که با حضور جناب آقای فرهاد طلوع کیان ریاست محترم فدراسیون برگزار خواهد شد،آئین نامه هیئت ها بمنظور چگونگی برگزاری انتخابات نمایندگان پیشکسوتان استانها مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

ضمناً علی اکبر کیان پور به عنوان عضو کمیته خیرین موسسه منصوب و حکم وی توسط محمد نحات مهر (مدیر عامل موسسه) اعطا گردید که در ادامه آقایان حسین حاج موسی و علی اکبرکیان پور آمادگی خود را برای کمک به پیشکسوتان اعلام نمودند .

در پایان نیز اعضای جلسه انتصاب فرهاد طلوع کیان (رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ایران) را به سمت رییس کمیته فنی فدراسیون بین المللی زورخانه ای تبریک گفتند و اظهار امیدواری نمودند که با حضور ایشان شاهد تحولات اصلاحی و تاثیر گذار در راستای اعتلای این ورزش در سطح ملی و بین المللی باشیم.

 
 
 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 93/12/8:: 10:20 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن