سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و آنگاه که از خبّاب یاد کرد فرمود : ] خدا بیامرزاد خبّاب پسر أرتّ را . به رغبت اسلام آورد و از روى فرمانبردارى هجرت کرد و به گذران روز قناعت ، و از خدا راضى بود و مجاهد زندگى نمود . [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

دانشگاه جامع علمی - کاربردی جهت راه اندازی رشته دانشگاهی پهلوانی و زورخانه ای موافقت اصولی خود را  اعلام کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، در جهت گسترش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و اقدام فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور در راستای تصویب رشته کاردانی ورزش پهلوانی و زورخانه ای (مربیگری پایه) ، دانشگاه جامع علمی - کاربردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اجرای دوره های آموزشی علمی - کاربردی، با تقاضای فدراسیون مبنی برتاسیس اولین مرکز علمی کاربردی فدراسیون، موافقت اصولی به عمل آورد .

گفتنی است : این موافقت اصولی طی جلسه ای در خصوص درخواست فدراسیون، توسط کمیته تخصصی علمی - کاربردی شورای گسترش آموزش عالی صورت پذیرفته است .

شایان ذکر است : فراهم نمودن ساز و کار حسن اجرای دوره ها، تناسب دوره های درخواستی با حوزه فعالیت فدراسیون، تامین مدرسین مرتبط با دوره ها، تامین فضای آموزشی و امکان بهره گیری از امکانات فنی محیط کار فدراسیون از وظایفی است که دانشگاه جامع علمی - کاربردی برای  فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور در اجرای دوره های آموزشی علمی - کاربردی تعیین نموده است .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/3/18:: 4:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن