سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریفترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح تو پدیدار شود . [امام علی علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت: برگزاری مسابقات چهار‌جانبه در شهرستان‌ها می‌تواند در جذب استعدادها مؤثر باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، ایرج کامیابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات چهارجانبه جام پهلوان رضایی‌فر در رفسنجان برگزار و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها بین چهار تیم رفسنجان، سیرجان، زرند و کرمان در رشته هنرهای فردی، کشتی زورخانه‌ای و پهلوانی به میزبانی رفسنجان برگزار شد.

کامیابی تصریح کرد: در این رقابت‌ها در مسابقات کشتی رفسنجان اول شد، در رشته هنرهای فردی شامل سنگ، چرخ تیز و چمنی، میل بازی و کباده، کرمانی‌ها به مقام قهرمانی رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: در رشته چهارمیل بزرگسالان حسین باقی از کرمان به مقام نخست دست پیدا کرد‌ و در کباده بزرگسالان علی سیستانی از کرمان و خراسانی از نوجوانان اول شدند.

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان بیان داشت: در دو میل و چهارمیل نوجوانان شیخ‌بهایی از کرمان اول شد، در چرخ تیز بزرگسالان حجت رشید‌زاده از کرمان و چرخ چمنی مهدی نگارستانی از کرمان اول شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه نخستین دوره این مسابقات با هدف ایجاد شور و انگیزه در بین جوانان برگزار شد، انتظار می‌رود، شهرستان‌های دیگر نیز میزبان برگزاری دوره‌های بعدی مسابقات باشند.

کامیابی گفت: هدف از این مسابقات جذب استعدادهای پهلوانی و زورخانه‌ای در استان کرمان است.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/3/3:: 7:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن