سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که نرمخو گردد، دوستی اش [در دل ها [جایگیرمی شود [امام علی علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

جلسه روساو دبیران هیئت های ورزشی و مدیران سازمان ورزش بسیج درتاریخ 15 مرداد ماه برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج در این جلسه بیان داشتند بسیجی باید فکر شود و بسیجی باید عمل شود،ما در رشته های پایه باید فعالیت بیشتری داشته باشیم و هیئت های ورزش بسیج باید به صورت انجمن اداره شود.

بر همین اساس علیرضا صفار زاده مسئول انجمن پهلوانی و زورخانه ای ورزش بسیج منصوب گردید و از زحمات سردار علیرضا ربیعی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 در ادامه سردار علیرضا ربیعی بیان داشتند: ورزشکاران بسیجی در ورزش پهلوانی و زورخانه ای بسیج در سال های گذشته مقام های خوبی را در مسابقات قهرمان کشوری فدراسیون پهلوانی و زور خانه ای به دست آوردند و خرسند شدم از اینکه علیرضا صفار زاده به عنوان مسئول انجمن پهلوانی و زورخانه ای ورزش بسیج منصوب گردیدند و به ایشان تبریک عرض می نمایم.

 در ادامه نیز علیرضا صفار زاده اظهار داشت : با توجه به احساس وظیفه و رسالت ورزش بسیج در خصوص احیای ورزش کشور و بخاطر اینکه این امکان فراهم شود که به توان گام های بزرگ تر و جدی تری برداشته شود این پیشنهاد داده شد که به عنوان مسئول انجمن پهلوانی و زورخانه ای بسیج منصوب شوم و بنده با کمال افتخار این مسئولیت را قبول کرده و انجام وظیفه می نمایم و انشا الله برنامه های زیادی را در آینده انجام خواهیم داد.

 ودر پایان کاظم یزدانی بیان داشتند:از زحمات سردار ربیعی تقدیر و تشکر می نماییم و انشا ا... با تجارب خوبی که ایشان در امر ورزش دارند در این انجمن ما را یاری نمایند.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/5/26:: 12:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن