سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون تو را درودى گویند درودى گوى از آن به ، و چون به تو احسانى کنند ، افزونتر از آن پاداش ده ، و فضیلت او راست که نخست به کار برخاست . [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

مهدی دهقان رکورددار جهانی ورزش زورخانه ای

مدیرکل ورزش و امور جوانان چهارمحال و بختیاری، از ثبت رکورد جهانی و کسب نشان طلای رقابتهای جهانی ورزشهای زورخانه ای از سوی ورزشکار این استان خبر داد.

به نقل از ایرنا، محمود شمسی پور با اعلام این خبر، افزود: در سومین دوره رقابت‌های جام ‌جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای "مهدی دهقان" ورزشکار این استان با کسب 1322 امتیاز، نشان پر افتخار طلا را در بخش "میل سنگین" بر گردن آویخت. 

به گفته وی، در رقابت های این بخش مهدی دهقان ورزشکار ارزنده استان با گرفتن 242 جفت میل سنگین30 کلیویی، رکورد جهانی جدیدی را در این رشته ازهنرهای فردی ثبت کرد. 

مدیرکل ورزش و امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این ورزشکار استان موفق شد با اختلاف امتیاز بسیار، حریفانی از جمهوری آذربایجان، عراق و بلاروس را پشت سرگذارد و رکورد جهانی میل سنگین را به نام خود ثبت کند.

شمسی پور افزود: در این رشته ورزشی مهدی دهقان از ایران با 1322 امتیاز، خیام عروج اف از جمهوری آذربایجان با 274 امتیاز، احمد علی الحسن از عراق با 234 امتیاز و انیکچف یوحنی از بلاروس با 51 امتیاز نفرات برتر شدند.

به گفته وی، مهدی دهقان و سید جلال صالحی از باستانی کاران فرخشهر می باشند که در ترکیب تیم ملی ورزشهای زورخانه ای استان در این رقابتها شرکت کرده اند. 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 90/9/28:: 1:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن