سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همانا خدا را بندگانى است که آنان را به نعمتها مخصوص کند ، براى سودهاى بندگان . پس آن نعمتها را در دست آنان وا مى‏نهد چندانکه آن را ببخشند ، و چون از بخشش باز ایستند نعمتها را از ایشان بستاند و دیگران را بدان مخصوص گرداند . [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

http://fipz.ir/img/news/1316319874.jpg

 

آرش مردانی ( پهلوان کشور ) با همراهی محمد نجات مهر (رئیس کمیته پیشکسوتان)، پهلوان پیشکسوت علیرضا سلیمانی ،  مرشد کهن کسوت قاسم خوش هیکل و چنگیزیان ( رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان لرستان ) در فضایی سنتی همراه با دود کردن اسپند از درب کوتاه زورخانه که مخصوص مراسم اهدای بازوبند درست شده بود وارد شدند و با بوسیدن زمین به گود رفتند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ؛ در این هنگام مرشد مراسم از دکتر صدر ( نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ) ، دکتر غفوری ( رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی ) ، دکترسجادی ( معاون وزیر ورزش و جوانان ) ،  صفارزاده ، هدایتی و  طلوع کیان ( رئیس ،  نایب و دبیر رئیس فدراسیون) و نیکو خصال ( مدیر کل تربیت بدنی لرستان ) دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند .  

سپس پهلوان کشور نماز شکر به جای آورد و مرشد به رسم زورخانه گل کشتی و پندیات مرسوم خطاب به پهلوان را خواند و پس از آن بازوبند پهلوانی توسط دکتر صدر ( نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ) بر بازوی آرش مردانی بسته شد .

در ادامه از طرف فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای 6 سکه بهار آزادی ، یک خودروی پژوی 405  از طرف اداره کل تربیت بدنی لرستان ، 50 میلیون ریال از طرف وزارت ورزش و جوانان  و جوایز دیگری توسط ارگانها و نهادها به آرش مردانی پهلوان 2 ساله کشور اهداء گردید. 

در قسمت بعد از محمد علی حساس مربی 2 پهلوان نامدار کشور ( علیرضا سلیمانی و محمد رضا توپچی ) تقدیر شد . 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 90/6/28:: 2:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن