سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفتا خلافت از راه همصحبتى به دست آید . [ و شعرى از او در این باره روایت شده است : ] اگر با شورا کار آنان را به دست گرفتى چه شورایى بود که رأى دهندگان در آنجا نبودند . و اگر از راه خویشاوندى بر مدعیّان حجّت آوردى ، دیگران از تو به پیامبر نزدیکتر و سزاوارتر بودند . [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

http://fipz.ir/img/news/1314075423.jpg

ا ابلاغی از سوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و در راستای انجام وظیفه ذاتی ، ایمانی و انسانی و لبیک به درخواست مقام معظم رهبری (دامه برکاته ) در کمک رسانی به مردم داغدیده سومالی ، مراسم گلریزان به میزبانی هیئت های پهلوانی و زورخانه ای سراسر کشور برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون : این مراسم به صورت هماهنگ ،  راس ساعت 22 روز چهارشنبه 8 شهریور جاری در مراکز استانها و شهرستانها  برگزار می گردد تا بدین ترتیب  مردم خیر و همیشه در صحنه به ویژه ورزشکاران ولایتمدار با جمع آوری کمکها و اعانات ، سنت جوانمردی و فتوت را زنده نگاه دارند.

شایان ذکر است هفته گذشته با حضور پهلوانان و قهرمانان نامی ایران و جهان مراسم گلریزان اکرام ایتام در زورخانه ملی شهید فهمیده برگزار شدکه با استقبال بسیاری از مردم و ورزشکاران این رشته همراه بود .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 90/6/5:: 9:56 صبح     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن