سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را هرجا که باشد بگیر که حکمت در سینه منافق بالا و پایین می رود تا از آن بیرون آید و در سینه مؤمن کنار همراهانش جای گیرد. [امام علی علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

نوراله هدایتی (نایب رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای)  جهت بررسی فعالیت و وضعیت مدیریت  هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان با مسئولین و ورزشکاران این استان  نشستی برگزار نمود .

 

به گزارش روابط عمومی فدارسیون ، هدایتی در جریان این نشست ، پس از بازدید از برخی از زورخانه های استان یاد شده و تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان استان در جریان درخواست هیئت  و کمبودهای موجود در زورخانه ها قرار گرفتند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای پس از تشریح دستاوردهای سال گذشته و فعالیت های در پیش روی گفت :  اینک دوره ی احیاء و رونق بخشی ورزش ملی با کمک های بی نظیر دولت نهم و دهم را پشت سرگذاشته و مسئله فرا ملی کردن این رشته معنوی در سراسر جهان را در پیش رو داریم و با قوت تمام در این جرگه خدمت خواهیم کرد .

وی در ادامه مطالب خود تصریح کرد: حضور قهرمانان پیشکسوت ورزش ملی در گود مقدس زورخانه  و ارائه تجربیات کارآمد خود به  جوانان باستانی کار ،  باعث تقویت بعد فنی ورزشکاران زورخانه ای خواهد شد .

هدایتی در پایان بازدید های خود به جوانان تاکید کردند با حضور چشمگیر خود در رویدادها و مسابقات فدراسیون موجبات محقق کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد این ورزش ارزشی باشند .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 90/3/17:: 8:13 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن