سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در گفتار دیگرى که از این مقوله است فرمود : ] از مردمان کسى است که کار زشت را ناپسند مى‏شمارد و به دست و زبان و دل خود آن را خوش نمى‏دارد ، چنین کسى خصلتهاى نیک را به کمال رسانیده ، و از آنان کسى است که به زبان و دل خود انکار کند و دست به کار نبرد ، چنین کسى دو خصلت از خصلتهاى نیک را گرفته و خصلتى را تباه ساخته ، و از آنان کسى است که منکر را به دل زشت مى‏دارد و به دست و زبان خود بر آن انکار نیارد ، چنین کس دو خصلت را که شریف‏تر است ضایع ساخته و به یک خصلت پرداخته ، و از آنان کسى است که منکر را باز ندارد به دست و دل و زبان ، چنین کس مرده‏اى است میان زندگان ، و همه کارهاى نیک و جهاد در راه خدا برابر امر به معروف و نهى از منکر ، چون دمیدنى است به دریاى پر موج پهناور . و همانا امر به معروف و نهى از منکر نه اجلى را نزدیک کنند و نه از مقدار روزى بکاهند و فاضلتر از همه اینها سخن عدالت است که پیش روى حاکمى ستمکار گویند . [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

مسابقات تیمی زورخانه ای و مرشدی قهرمانی بزرگسالان کشور رده سنی ( 20-40 سال ) که 27 و 28 اردیبهشت ماه جاری در استان فارس برگزار شد با قهرمانی تیم میزبان به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، در این رویداد که به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی  و همچنین یادواره سرداران و 14600 شهید استان فارس برگزار گردید 140 ورزشکار ، مربی و سرپرست در قالب 20 تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند که در مجموع دو رشته تیم فارس با 11 طلا به مقام قهرمانی رسید ، کرمان با 10 طلا و یک نقره بر سکوی دومی ایستاد و تیم اصفهان با 10 نقره  به مقام سومی بسنده کرد.

در حاشیه مسابقات :

• حضور میهمانان ویژه ای چون سردار مینایی رئیس گنگره سرداران و 14600 شهید استان فارس و قهرمان جهان و گوانژو در رشته کشتی فرهنگی آقای امید نوروزی در مراسم افتتاحیه .

• حضور پیشکسوتان ، پهلوانان و علاقه مندان شور و هیجان خاصی به بازیها داده بود.

• پخش زنده مسابقات توسط شبکه 3 سیما و همچنین شبکه استانی فارس در طول مسابقه مثال زدنی و قابل تقدیر بود .

نتایج کامل مسابقات به شرح ذیل می باشد :

رشته تیمی زورخانه ای :

اول : فارس و کرمان ( مشترک )  هر کدام 220 امتیاز

دوم : اصفهان     210 امتیاز

سوم : مازندران   186 امتیاز

رشته مرشدی :

اول : محسن بحریان ( فارس ) 82 امتیاز

دوم : مهدی یدالهی ( همدان ) 63 امتیاز

سوم : پوریا حسین نژاد ( کرمان ) 62 امتیاز


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 90/3/5:: 2:15 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن