سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که نسبت به برادرانش پُر توقّع نباشد . [امام علی علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

علیرضا صفارزاده ، رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در شیراز به گزارش مختصری از رونق بخشی و احیاء ورزش ملی در سالهای اخیر پرداخت .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، علیرضا صفارزاده با اشاره به سرفصل ها و فعالیت های انجام شده در سالهای گذشته اظهار داشت : با تأکیداتی که در بیانات مقام معظم رهبری در امر جهانی شدن ورزش ملی دیده می شود وظیفه ما از این که هست سنگین تر می شود و همه سعی ما این است که این ورزش با تمام آداب و رسوم خود طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به جهانیان معرفی گردد ، ولی متأسفانه عده ای در مسیر بین المللی کردن این ورزش به ایران ضربه می زنند.

وی گفت : آنها به جای اینکه با فعالیت های خود در جامعه ورزش ملی ایجاد انگیزه کنند با اقدامات خلاف ، سوء مدیریت ، سیاستهای غلط و ایجاد اختلال در فعالیت های فدراسیون ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک آفت و مانعی برای فدراسیون ملی تبدیل شده اند که همواره با زیره پا گذاشتن توافقات امضاء شده به این روند ناصحیح ادامه می دهند .

صفارزاده در پایان اظهار داشت تا زمانی که فدراسیون ملی تصدی امور را دارد در صیانت از منافع و ارزشهای این ورزش وظیفه خود را انجام می دهیم و نخواهد گذاشت با روند انحرافی ، فدراسیون بین المللی به این ورزش ضربه زده و ارزشهای فنی و اخلاقی آن را به انحراف بکشاند . ما در این خصوص هیچ اغماض ، معامله ، داد و ستد و چشم پوشی نخواهیم کرد و امانتدار فرهنگ و ورزش ملی کشورمان خواهیم بود .

گفتنی است در حاشیه این مراسم حضور میهمانان ویژه ای چون سردار مینایی رئیس گنگره سرداران و 14600 شهید استان فارس و قهرمان جهان و گوانژو در رشته کشتی فرهنگی آقای امید نوروزی  به چشم می خورد .


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 90/2/29:: 7:59 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن