سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل پالایش نیابد، تا آن گاه که دانش درست شود [امام علی علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص احیا و رونق بخشی به ورزش دینی ، ملی و تاریخی پهلوانی و زورخانه ای ، شهرداری تهران در بوستان ولایت زورخانه احداث می کند .

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردای تهران با بیان اینکه عملیات فیزیکی فاز اول بوستان ولایت بر اساس زمان بندی در حال اجراست گفت : هم اکنون پیشرفت فیزیکی اقدامات در فاز اول بوستان ولایت از مرز 70  درصد عبور کرده است .

محمد هادی ایازی افزود : این مجموعه به طور کلی 300 هکتار مساحت دارد که 220 هکتار آن شامل مجموعه های مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه ای ، مجموعه شهر بازی ، شهر ورزش و مجموعه شهر بانو به بهربرداری می رسد .

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مورد مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه ای بوستان ولایت ، عنوان کرد : این مجموعه در مقیاس منطقه ای ایجاد می شود که شامل سالن های ورزشی ، زورخانه و سالن سینما بوده و مردم خانی آباد می توانند از آن بهره مند شوند .

لازم به ذکر است تعاملات فی ما بین فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور و شهرداری تهران در خصوص افزایش سرانه زورخانه در تهران به بازسازی ، مرمت و ساخت زورخانه های متعدد در تهران منجر شده است .


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 90/2/27:: 12:28 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن