سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

در جهت یکسان سازی وارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش ورزش ملی کشورمان ، برگ زرین دیگری در کارنامه خدمات فدراسیون در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ، ثبت و اولین و جامعترین فیلم آموزشی ورزش پهلوانی و زورخانه ای ساخته شد.
علی عددی مدیر این پروژه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: با توجه به اینکه رونق بخشی ورزش ملی کشورمان از موکدات مقام معظم رهبری می باشد در جهت یکسان سازی این ورزش با ایده وطرح فدراسیون و پیگیری های شایسته اعضای انجمن زورخانه ای و کمیته های آموزش و تحقیقات و تیم ملی فدراسیون ، اولین فیلم آموزشی ورزش پهلوانی و زورخانه ای پس از دو سال و نیم تحقیق و پژوهش در مورد صحت حرکات و به تصویب رسیدن آن با زحمات دلسوزانه مسئولین فدراسیون تهیه و ساخته شد .

دبیر کمیته مربیان کشور از این فیلم بی نظیر به عنوان جامعترین منبع و ماخذ صحت حرکات در ورزش ملی یاد کرد و در ادامه افزود : دو دی وی دی که یکی شامل آموزش پایه ، معرفی ورزش و حرکت شناسی و دیگری شامل جلوه های ویژه ورزش تیمی زورخانه ای است همراه با کتاب آموزشی ورزش زورخانه ای ، کتاب آداب و ملاحظات ورزش پهلوانی به صورت یک بسته آموزشی توسط فروشگاه دلیرستان در سال جدید عرضه خواهد شد .
عددی در پایان ضمن تشکر از همه کسانی که در ساخت این فیلم همکاری داشتند اظهار داشت : امیدواریم نیازهای آموزش و پرورش و وزارت علوم با این بسته آموزشی تا حد زیادی بر طرف شود .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 89/12/26:: 4:8 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن