سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ وغمش را کفایت می کند و از جایی که به فکرش نمی رسد روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

پس از اهداء لوح سپاس توسط نوراله هدایتی ( نایب رئیس فدراسیون) و فرهاد طلوع کیان ( دبیر فدراسیون) به ایرج کامیابی ( رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان کرمان)  از زحمات ایشان در راستای توسعه ورزش ملی تجلیل گردید .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، کامیابی پس از توضیحاتی چند در مورد سوابق درخشان خود در ورزش پهلوانی و زورخانه ای به موفقیت های بی نظیر فدراسیون در 4 سال گذشته اشاره نمود و همه پیشرفت های حاصله در این ورزش را  مرهون فداکاریهای مسئولین فدراسیون در جهت علمی نمودن ورزش پهلوانی و زورخانه ای در پیروی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و افزود هیئت استان کرمان با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های مصوب فدراسیون توانسته است ورزش استان را به حد عالی برساند .

وی در پایان ، ثبت ورزش ملی در یونسکو، تصویب شدن ورزش پهلوانی و زورخانه ای به عنوان یکی از رشته های تربیت بدنی در دانشگاه جامع علمی کاربردی و ... را از دستاوردهای ارزنده فدراسیون دانست و پس از تبریک به جامعه ورزش کشور ، دلسوزان ورزش ملی و ... به همکارانش در هیئت های استانی توصیه کرد تا با استفاده از نکته های مندرج در آئین نامه ها و دستورالعمل های مصوب فدراسیون ، ورزشکاران خود را با نگرش علمی تربیت نمایند .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 89/12/19:: 5:30 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن