سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، سِپَر است . [امام صادق علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

body {background-color: white; font-family: "Tahoma"; font-size: x-small;direction: rtl}

تیم ملی زورخانه ای کشورمان که برای معرفی، نمایش و فراهم آوردن مقدمات راه اندازی ورزش ملی ایران به ژاپن سفر کرده است، روز گذشته با برنامه ریزی مشترک فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ج.ا.ا. و سفارت ج.ا.ا. در توکیو، میهمان دانشگاه علوم ورزش توکیو بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون : سید عباس عراقچی (سفیر ج.ا.ا. در توکیو)، محسن مهرعلیزاده ( رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای )، علیرضا صفارزاده ( رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ج.ا.ا.) و فرهاد طلوع کیان ( دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ج.ا.ا.) همراه با رئیس ، معاون و دانشجویان دانشگاه علوم ورزش توکیو در محل این دانشگاه شاهد اجرای تیم ملی زورخانه ای کشورمان بودند.

در ابتدای این مراسم، مقامات مذکور به سخنرانی پرداختند و سپس نمایش جذاب تیم ملی با توضیحات دکتر اینامی به زبان ژاپنی مورد توجه حاضرین واقع شد.

در ادامه، دانشجویان حاضر به آموزش و تمرین مقدماتی این ورزش پرداختند و نفرات برتر توسط مسئولین با اهدای جوائز مورد تشویق قرار گرفتند.

در پایان نیز طرفین، هدایایی به رسم یادبود به یکدیگر اهدا کردند و در ضیافت شام دانشگاه شرکت نمودند. ضمن اینکه وسایل ورزش زورخانه ای به دانشگاه هدیه شد تا روند راه اندازی این ورزش در ژاپن پیگیری شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 89/9/17:: 1:59 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن