سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش خویی، محبّت به بار می آورد و دوستی رااستوار می کند . [امام علی علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها
مدیرکل تربیت بدنی استان یزد گفت: به مناسبت ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه، چهار زورخانه در استان یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، احمد کمالی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این زورخانه‌ها در شهرستان‌های یزد، بافق و میبد و از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب افتتاح خواهد شد.
وی افزود: همچنین همزمان با هفته دولت،‌ هشت سالن ورزشی و پنج مجموعه زمین روستایی از محل اعتبارات سفر دور اول رئیس جمهور در سطح استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.
کمالی خاطرنشان کرد: این سالن‌های ورزشی که روند احداث آنها رو به پایان است، در هفته دولت در شهرهای ابرکوه، بافق، مهریز، اردکان، خاتم و طبس افتتاح می‌شوند.
این مسئول یادآور شد: برای اجرای سالن‌های ورزشی یاد شده به طور متوسط هر کدام 3 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر هیئت دولت به یزد اختصاص یافته است.
مدیرکل تربیت بدنی استان یزد ادامه داد: ساخت و تکمیل مجموعه ورزشی روستایی در فاز اول که شامل رختکن، جاده تندرستی و زمین فوتبال خاکی است نیز هر کدام با مبلغ 520 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب احداث می‌‌شود.
وی همچنین بیان داشت: این میزان عملکرد در حوزه ورزشی استان یزد نشان دهنده برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار دولت عدالت‌محور نهم همچنین حسن تدبیر مدیریت و تلاش‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی کشور است.



نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 88/5/9:: 10:0 صبح     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن