سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، روشنی بخش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

 رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان قم گفت: با تعطیلی زورخانه شهید فهمیده، باستانی‌کاران قم زورخانه‌ای برای تمرین ندارند.


محمد انبارداران امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پلمب مجموعه ورزشی شهید حیدریان و تعطیلی سالن‌های تابعه‌ اظهار داشت: پیدایش این مشکلات زیبنده ورزش قم نیست و باعث افت شدید ورزش در قم خواهد شد.
وی ادامه داد: سرانه ورزش در استان قم پایین است و با تعطیلی مجموعه ورزشی شهید حیدریان که بزرگترین و مجهزترین ورزشگاه قم است ورزش قم را با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهد کرد.
رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان قم با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهید حیدریان متعلق به جوانان است، خاطرنشان کرد: با تعطیلی این ورزشگاه جوانان قم دچار آسیب‌های اجتماعی خواهند شد که برای شهر قم ضرر بسیاری خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در استان قم دو زورخانه مناسب وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه زور‌خانه شهید فهمیده که مجهزترین و کامل‌ترین زورخانه استان قم است تعطیل شده است و باستانی‌کاران قم با مشکل مواجه شده‌اند.
انبارداران گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استان قم باید برای رفع این مشکل تلاش جدی‌تری داشته باشند و باید این مشکل برای همیشه در قم برطرف شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تغییر مدیریت مجموعه ورزشی شهید حیدریان تصریح کرد: غیر ورزشی‌ها نمی‌توانند ورزش قم را مدیریت کنند و تجربه نشان داده است که با ورود غیر ورزشی‌ها به مدیریت ورزش اختلافات بسیاری ایجاد خواهد شد.
رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان قم خاطرنشان کرد: متاسفانه در ساعات اولیه صبح روز یکشنبه هجدهم مردادماه، زمانی که ورزشکاران مشغول اجرای ورزش باستانی در زورخانه شهید فهمیده بوده‌اند توسط ماموران آستانه به بیرون هدایت شدند که این به هیچ‌وجه زیبنده ورزش پهلوانی باستانی نیست.



نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 88/5/22:: 10:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن