سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] فرزند را بر پدر حقى است و پدر را بر فرزند حقى . حق پدر بر فرزند آن بود که فرزند در هر چیز ، جز نافرمانى خداى سبحان ، او را فرمان برد ، و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکش ادب آموزد و قرآنش تعلیم دهد . [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

دبیر انجمن مرشدان فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: با تلاش 2 ساله انجمن مرشدان 80 درصد مرشدان ایران رتبه‌بندی شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس محمد برجی اظهار داشت: طرح رتبه بندی مرشدان با هدف شناسایی جامع و تشکیل پرونده و جمع آوری اطلاعات تخصصی و عمومی انجام شد و با اجرای این طرح شناخت دقیقی از جامعه مرشدان بدست آمد.
دبیر انجمن مرشدان فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای افزود : هر برنامه‌ای برای جامعه مرشدان منوط به دسترسی به اطلاعات مدون و قابل استناد است. در این طرح با شناخت دقیق از سوابق ورزشی مرشدان و وضعیت معیشتی آنان امکان برنامه ریزی های دقیق‌تر بعدی امکان‌پذیر است.
مرشد برجی ادامه داد: از 2 سال پیش انجمن مرشدان با حضور برخی افراد سرشناس از جمله حسین و اکبر حاج‌ولیان، محمد کارگر، قاسم خوش‌هیکل، سیدحسن نقیب‌زاده، امیر اصفهانی، حسن پناهی و فریبرز نوروزی در هیأت‌های استانی، مرشدان را در 10 رتبه مقدماتی، نوپنجه، خوش پنجه، خوش آوا، خوش نوا، سردم‌نشین، سردمیار، سردمدار، مرشد، مرشد پیشکسوت و مرشد کهن‌کسوت رتبه بندی کردند.
وی تصریح کرد: از مجموع 1087 مرشدی که در ایران وجود دارند 870 نفر در این طرح شرکت کردند که 77 درصد در 8 رتبه نخست و 23 درصد در 3 رتبه مرشد، مرشد پیشکسوت و مرشد کهن‌کسوت جای گرفتند.



نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 88/6/4:: 5:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن