سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مسلمانی، پس از بهره اسلام آوردن، بهره ای همچون برادری خدایی به دست نیاورده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها
 رئیس کمیته کشتی پهلوانی هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای گیلان گفت: ورزش مدارس در توسعه، شناسایی ظرفیت‌ها و معرفی چهره‌های جدید به کشتی پهلوانی موثر است.

نادر محرابی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی نخستین گام صحبت با مسئولان تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش گیلان برای شناسایی استعدادهای رشته کشتی پهلوانی در مدارس استان است.
وی با اشاره به ایجاد مدرسه کشتی پهلوانی در رشت اظهار داشت: طبق صحبت‌های انجام شده با هیئت کشتی استان و اعلام همکاری این هیئت، سالن شهید رجایی در ساعت‌های مشخص برای مدرسه کشتی پهلوانی در نظر گرفته شده و از نظر محیط آماده ایجاد این مدرسه است.
محرابی تصریح کرد: اکثر نوجوانان و جوانانی که به کشتی پهلوانی روی می‌آورند در کشتی آزاد و فرنگی مشغول به فعالیت هستند.
وی اضافه کرد: هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای گیلان قصد دارد علاوه بر آموزش در سنین مختلف، آموزش پایه خود را از نونهالان آغاز کند تا این سرمایه‌ها برای ورزش پهلوانی استان حفظ شود.
رئیس کمیته کشتی پهلوانی هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای گیلان از مسئولان هیئت کشتی استان به دلیل همکاری و در اختیار دادن سالن ورزشی برای ایجاد مدرسه کشتی پهلوانی تقدیر کرد.
وی با اشاره به اعزام تیم نوجوانان کشتی پهلوانی گیلان به مسابقات قهرمانی سنندج خاطرنشان کرد: وضعیت آمادگی تیم با توجه به برگزاری تمرینات در یک ماه گذشته و با وجود کمترین امکانات انجام شد و با توجه به همه این موارد تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد.
محرابی افزود: تیم کشتی پهلوانی نوجوانان گیلان برای نخستین بار در این رقابت‌ها حاضر می‌شود و هدف از حضور تیم گیلان در این رقابت‌ها آشنایی با محیط ورزش کشتی پهلوانی و کسب تجربه است.
انتهای پیام/ص30



نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 88/5/24:: 10:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن