سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در نبودِ برادرتان، به بهترین شکلی که دوستدارید در نبودتان از شما یاد کند، از او یاد کنید . [امام صادق علیه السلام]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

 

http://fipz.ir/img/news/1310542219.jpg

ضایعه درگذشت تاسف بار حاج مهدی چوبدار ، عضو کمیته فنی انجمن زورخانه ای و رئیس سابق هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان خراسان جنوبی را تسلیت عرض می نمائیم .

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 90/4/23:: 7:16 عصر     |     () نظر

ییس تربیت بدنی شهرستان میانه گفت: ساخت زورخانه به آیین پهلوانی و جوانمردی حیاتی نو می بخشد و این صفات را در جامعه ترویج می کند.

http://fipz.ir/img/news/1308377330.jpg

 

مهدی نوایی در مراسم کلنگ زنی سومین زورخانه آذربایجان شرقی در میانه، افزود: زورخانه ها محل پرورش جوانمردان و پهلوانان هستند و فردی که وارد زورخانه می شود غرور و تکبر بی جا را فراموش می کند.

وی با اشاره به اینکه زورخانه میانه پس از تبریز و آذرشهر، سومین زورخانه استان به شمار می رود، گفت: این زورخانه 900 مترمربع مساحت دارد و ظرفیت آن 500 نفر می باشد.

نوایی گفت: هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه فرهنگ استانی برای ساخت این زورخانه هزینه شده و تاکنون دو میلیارد ریال به طرح اختصاص یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اختصاص به موقع پنج میلیارد ریال دیگر نیز ، این زورخانه همزمان با هفته دولت در سال آینده به بهره برداری برسد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 90/4/20:: 8:24 عصر     |     () نظر

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان از راه اندازی ورزش پهلوانی و زورخانه ای در مساجد و تکایای استان کرمان خبر داد .

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، محسن مساحی با توجه به الویت های هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان در امر توسعه و ترویج بیش از پیش ورزش زورخانه ای در بین جوانان استان در مورد ارتباط مسجد و  زورخانه گفت :   به خاطر معنویتی که در این رشته وجود دارد می توان از این فرصت بهترین استفاده را کرد و ارتباط تنگاتنگی را که در بین ورزشکاران زورخانه و اقشار مومن و نمازگزار مساجد وجود دارد را گسترش داد .

وی در ادامه افزود:  پس از رشد بی نظیر استقبالهای مردم شهر جوپار، محی آباد، رستم آباد و روستای برج معاذ از رشته معنوی پهلوانی و زورخانه ای به همت ورزشکاران و اهالی این رشته ارزشی 350 نفر از جوانان خداجوی و علاقمند به این ورزش تحت نظر هیئت استان به ورزشکاران این رشته مذهبی پیوستند . 


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 90/4/6:: 9:31 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن