سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از توحید و عدل پرسیدند ، فرمود : ] توحید آن است که او را به وهم در نیارى و عدل آنست که او را بدانچه درخور نیست متّهم ندارى . [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

 

 .

به گزارش روابط عمومی فدارسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای، در این مراسم که سردار مشایخی رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و نورا... هدایتی نایب رئیس فدراسیون حضور داشتند از تنی چند از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان خمین به پاس زحمات چندین ساله آنها در این ورزش با اهدای لوح سپاس ، تجلیل به عمل آمد.

سردار مشایخی رئیس سازمان بسیج اصناف کشور طی سخنانی گفت :  ورزشکاران در زورخانه با زیباترین جلوه‌های جوانمردی و فتوت آشنا می شوند و جوانمرد کسی است که به حق وفادار بماند و از پستی و ستم گریزان باشد، از ضعیفان پشتیبانی کند، از خیانت و نیرنگ دوری گزیند و اهل گذشت و ایثار و فداکاری باشد.

مشایخی در ادامه ضمن تشکر از فدراسیون و هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی و شهرستان خمین به خاطر برگزاری این مراسم ، برای اشاعه و گسترش ورزش ملی کشور در بین اصناف اعلام آمادگی کرد.

در ادامه نورا... هدایتی نایب رئیس فدراسیون ضمن ارائه گزارش عملکرد فدراسیون طی 4 سال اخیر به بیان خصلت های ویژه پهلوانی پرداخت .

گفتنی است در ابتدای مراسم منتخبین ورزشکاران خمین ، اراک و محلات به اجرای نمایش ورزش زورخانه ای پرداختند .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 89/11/3:: 2:45 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن