سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس دانشش را افزود ولی زهدش را نیفزود، جز دوری از خدا نیفزوده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

دومین هفته از لیگ کشتی پهلوانی نوجوانان ، به طور همزمان در خوزستان وگیلان آغاز و به سرانجام رسید .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، در گروه یک پس از رقابت تیم های دادگستری کردستان، جهان فولاد غرب کرمانشاه، هیئت های پهلوانی و زورخانه ای استان خوزستان و سیستان و بلوچستان در دو دیدار  خود با هم  به ترتیب دادگستری کردستان با 8 امتیاز ، جهان فولاد غرب کرمانشاه با 6 امتیاز و هیئت پهلوانی و زورخانه ای خوزستان با 4 امتیاز اول تا سوم شدند .

در گروه دو نیز با شرکت هیئت های پهلوانی و زورخانه ای استانهای تهران، گلستان، گیلان و فارس در این دوره از رقابتها به ترتیب تهران با 8 امتیاز و با غلبه بر رقیبان خود مقام اول، گلستان با 4 امتیاز مقام دوم و گیلان با 4 امتیاز مقام سوم را از آن خود کردند .

به این ترتیب ریز نتایج به صورت ذیل اعلام می گردد :

گروه یک : جهان فولاد غرب کرمانشاه 4 و خوزستان 1،  دادگستری کردستان  5 و سیستان و بلوچستان 0، خوزستان 2 و دادگستری کردستان 3، جهان فولاد غرب کرمانشاه  5 و سیستان و بلوچستان 0 

گروه دو : تهران 3 و گیلان 2، گلستان 5 و سلطان احمد لیکا فارس 0 ، تهران 4 و گلستان 1 ، سلطان احمد لیکا فارس 0 گیلان 5


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/4/22:: 6:45 عصر     |     () نظر

فرهاد طلوع کیان، دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور خبر داد: مرحله نهایی چهارمین جشنواره مرشدان برتر ایران زمین تحت عنوان " آواها و نواهای پهلوانی" در سبزوار برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، دبیر جشنواره چهارم گفت: چهارمین جشنواره به میزبانی سبزوار با تلاش های هیئت پهلوانی و زورخانه ای سبزوار، حمایت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) و همکاری فرمانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مورخ 20 الی 22 تیرماه برگزار خواهد شد.

وی درخصوص میزبانی سبزوار گفت: میزبانی سبزوار برای بزرگترین رویداد مرشدان با پیدایش بزرگان مرشدی کشور از این خطه طی تاریخ ورزش پهلوانی تناسب دارد. خوشبختانه امروزه نیز جوان و پیشکسوت سبزواری در عرصه مرشدی کشور، جولان می دهند و انواع افتخارات را برای شهر سربداران به ارمغان می آورند.

فرهاد طلوع کیان ادامه داد: 28 مرشد در رده های سنی 21 تا 40 و 41 تا 60 سال در قالب بخش های انفرادی، 2 نفری و گروهی برای تصاحب سردم زرین، سردم سیمین و دیپلم افتخار به مرحله نهایی جشنواره راه یافته اند.

دبیر چهارمین جشنواره مرشدان برتر ایران زمین، فرهنگ سازی میان جامعه مرشدان به عنوان قشری هنرمند و دارای صفات معنوی برای ترغیب به استفاده از اشعار نغز و ناب حماسی و پهلوانی و تشویق به بهره گیری از آواهای اصیل زورخانه ای را از جمله اهداف برگزاری جشنواره خواند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/4/18:: 4:0 عصر     |     () نظر
<      1   2      


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن