سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا خانه‏اى است که از آن بگذرند ، نه جایى که در آن به سر برند ، و مردم در آن دو گونه‏اند : یکى آن که خود را فروخت و خویش را به تباهى انداخت ، و دیگرى که خود را خرید و آزاد ساخت . [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

مدیر کل امور فرهنگی سازمان تربیت بدنی از برگزاری مراسم گلریزان جامعه ورزش در روز 21 بهمن ماه در سالن شهید افراسیابی خبر داد.
محمود صیدانلو در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش ایران اظهار داشت : مراسم گلریزان جامعه ورزش به مناسبت حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم غزه با حضور مسوولان، مدیران، معاونان، پیشکسوتان، قهرمانان، ملی پوشان و مردم ورزش دوست کشورمان در سالن شهید افراسیابی برگزار می شود.
وی زمان برگزاری این مراسم را از ساعت 15 تا 17 روز دوشنبه 21 بهمن ماه اعلام کرد و از مردم آزاده ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور در این مراسم و اهداء‌کمکهای نقدی خود، مردم غزه را در بازسازی شهر خود یاری نمایند.
مدیر کل امور فرهنگی سازمان تربیت بدنی در ادامه تصریح کرد: ‌این مراسم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) ‌برگزار می شود.


کلمات کلیدی: در حمایت از مردم غزه


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 87/11/20:: 3:0 صبح     |     () نظر

حدیث روزانه

حضرت فاطمه (س) فرمودند:

اَزهَدُ الناسِ مَن تَرَکَ الحَرام ، اَشَدُّ الناسِ اِجتهاداً مَن تَرکَ الذُّنوب

زاهد ترین مردم کسی است که حرام را وانهد ، کوشاترین مردم تارک گناهان است

(تحف العقول،ص519)


کلمات کلیدی: حدیث روزانه


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 87/11/19:: 9:0 صبح     |     () نظر
برگزاری مسابقات پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح

نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 87/11/18:: 5:0 عصر     |     () نظر

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 87/11/17:: 5:0 عصر     |     () نظر

آخرین نشست هماهنگی و برنامه ریزی کمیته ورزش ستاد مرکزی دهه فجر با حضور کلیه اعضاء برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران، در این نشست که با حضور عبدالرضا ساور معاون فرهنگی ، حقوقی و امور مجلس سازمان تربیت بدنی برگزار شد ، بهروزمنتقمی جانشین کمیته ورزش ستاد مرکزی دهه فجر با بیان اینکه جامعه ورزش همانند سالهای گذشته در سالروز پیروزی انقلاب حضوری پرشور خواهند داشت، گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته دراین خصوص ارائه کرد.
وی با اشاره به حجم گسترده برنامه های سازمان تربیت بدنی برای ایام الله دهه فجر در سراسر کشور گفت: بیش از 3800 برنامه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جای جای ایران اسلامی به اجرا درخواهد آمد .
منتقمی دراین خصوص به بیان برنامه های فدراسیونهای ورزشی در برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر پرداخت و با اشاره به رشد کمی آن از برگزاری مسابقات جهانی پینت بال و مسابقات آسیایی کبدی در ایران خبر داد.
وی گفت: با توجه به اینکه این مسابقات در بهمن ماه، ماه پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود در واقع می توان گفت این دو فدراسیون در ایام الله دهه فجر پذیرای تعداد زیادی از ورزشکاران خارجی هستند و این میهمانان می توانند از نزدیک شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب باشند.
جانشین کمیته ورزش ستاد مرکزی دهه فجر، برگزاری مراسم تجدید میثاق با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با رهبر انقلاب واهدا تاج گل در صبح روز چهارشنبه 16 بهمن را از دیگر برنامه های این ستاد نام برد و گفت:این مراسم فردا صبح ساعت 11 با انجام مراسم رژه و اهداء تاج گل توسط مسوولان ورزش کشور در مرقد مطهر حضرت امام(ره ) برگزار می شود .
وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این مراسم نیز دو جوان سوارکار 15 ساله کرمانشاهی که از 3 روز قبل برای حضور در مرقد از کرمانشاه حرکت کرده اند دراین مراسم شرکت کرده و با قرائت مقاله ای یاد و خاطره امام راحل (ره) را گرامی خواهند داشت .
وی تصریح کرد: همچنین در این مراسم سخنرانی یادگارامام حجت السلام سید حسن خمینی ، برگزاری مراسم تواشیع ،رژه جمعی توسط ورزشکاران کشور و قرائت میثاق نامه را خواهیم داشت.
منتقمی درادامه از برگزاری همایش ورزشی روز شنبه 19 بهمن ماه در 30 استان کشور خبر داد و گفت: دراین مراسم که به طور همزمان در سراسر کشور برگزارمی شود از 30 چهره تلاش گر عرصه ورزش تقدیر خواهد شد.
جانشین کمیته ورزش ستاد مرکزی دهه فجرافزود: این مراسم درتهران با حضور مسوولان ،‌ مدیران، ملی پوشان و ورزشکاران کشورمان در ورزشگاه شهدای هفتم تیر به اجرا درخواهد آمد .
منتقمی در خصوص برنامه های سازمان تربیت بدنی برای راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهارداشت:دایر نمودن ایستگاههای ورزشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های سازمان ورزش کشور است.
درادامه این نشست نیز صیدانلو مدیر کل امور فرهنگی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای این مراسم گفت: با تمامی دستگاههایی که به نوعی در برگزاری مراسم ?? بهمن با سازمان تربیت بدنی همکاری داشته اند، مکاتبات لازم صورت گرفته است و همه این عزیزان آمادگی خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم پیروزی انقلاب اعلام کرده اند.
در پایان این نشست نیز هریک از نمایندگان حاضر ضمن ارائه اقدامات صورت گرفته ، پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب ارائه کردند.



نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 87/11/16:: 4:16 عصر     |     () نظر
اولین دوره ی مسابقات ورزشهای زورخانه ای وپهلوانی قهرمانی مدارس تهران با معرفی نفرات برتر در رده های سنی خردسالان، نونهلان،‌ نوجوانان و جوانان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
به گزارش سایت خبری سازمان تربیت بدنی ، در پایان این رقابتها که با حضور 61 باستانی کار از مناطق 1، 2، 6، 8، 12، 15 ، 18 ، 19 در دورشته ی کشتی پهلوانی و تیمی زورخانه ای برگزار شد، نتایج ذیل به دست آمد:
تیمی زورخانه ای
*نوجوانان :
1-منطقه 2
2-منطقه 1
*جوانان
1-منطقه 2
2-منطقه 18
*نونهالان
1- منطقه 8
2- منطقه 2
*خردسالان
1- منطقه 12
در کشتی پهلوانی نیز که در رده سنی جوانان برگزار شد، سعید علی اکبرزاده منطفه 15 عنوان پهلوانی این دوره از رقابتها را از آن خود کرد ، فردین فرمانی از منطقه 2‌اموزش وپرورش تهران به عنوان نایب پهلوانی دست یافت و محسن عطایی از منطقه 19 سوم شد.
گفتنی است، برترین های رده سنی نوجوانان و جوانان در این دوره از رقابتها به مسابقات قهرمان کشوری که اسفندماه در حکیمیه تهران برگزار می شود شرکت خواهند کرد.


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 87/11/15:: 3:0 عصر     |     () نظر

 

   طی  احکام جداگانه از سوی جناب آقای  علیرضا صفارزاده رئیس فدراسیون ، مسئولین کمیته های پزشکی و انضباطی منصوب شدند .

   به گزارش روابط عمومی فدراسیون : در این احکام جداگانه ، محمد رضا شریف نیا به عنوان رئیس کمیته انضباطی و دکتر سید مهدی صدیقی به عنوان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون منصوب شدند .

 



نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 87/11/14:: 9:28 صبح     |     () نظر

رییس کمیته ورزش ستاد دهه فجر از برگزاری 23 رقابت بین المللی در رشته‌های مختلف ورزشی به منظور گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران،"عبدالرضا ساور" پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری که در محل سازمان تربیت بدنی برگزار شد با گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر به تشریح برنامه های ورزشی گرامیداشت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود:روز شانزدهم بهمن ماه جامعه ورزش کشور با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد. کمیته ورزش ستاد دهه فجر متشکل از 9 دستگاه اجرایی شامل سازمان تربیت بدنی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت کار و امور اجتماعی، وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز بسیج ورزشکاران، معاونت تربیت بدنی سپاه پاسداران، شهرداری تهران، صدا و سیما، تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح و نمایندگان فدراسیون‌های ورزشی است که ضمن شرکت در 19 جلسه ستاد مرکزی دهه فجر ،خود هفت جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تشکیل داده است.
وی برگزاری نمایشگاه تخصصی تجهیزات ورزشی و دستاوردهای ورزش کشور در دولت نهم و حضور خواهران ورزشکار در مراسم یوم ا... 15 بهمن در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) را از جمله برنامه های کمیته ورزش ستاد دهه فجر برشمرد و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده در این ایام نزدیک به سه هزار فعالیت فرهنگی و ورزشی در سراسر کشور، 30 همایش در سی استان کشور همراه با تقدیر از تلاشگران عرصه انقلاب اسلامی در همه استان ها برگزار خواهد شد که از این سه هزار برنامه حدود 450 برنامه مختص بانوان است.
ساور ادامه داد: روز یازدهم بهمن ماه در سراسر کشور همایش دوچرخه سواری ملی برگزار شد، ضمن اینکه قرار است پس از پایان دهه مبارک فجر و به دلیل حجم بالای برنامه های این ایام همایش پیاده روی خانوادگی در سراسر کشور برگزار شود.
رییس کمیه ورزش ستاد دهه فجر با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر 23 رقابت بین المللی برگزار می شود، افزود:این رقابت ها در رشته های بوکس، هاکی، پینت بال، وزنه برداری، کبدی، اسکواش، اسکی، بدمینتون، بیس بال، بولینگ و بیلیارد، تیراندازی با کمان، جودو، دوومیدانی، ژیمناستیک، شطرنج، شنا، پینگ پنگ ، کشتی، هندبال و ورزش های رزمی برگزار شده و یا می شود که بعضی از این مسابقات جهانی و یا آسیایی هستند که به میزبانی کشورمان برگزار خواهند شد.
ساور حضور ورزشکاران بر مزار شهدا و تکریم خانواده های شهدا و عیادت از جانبازان، حضور جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن و دایر نمودن ایستگاه‌های ورزشی در مسیر راهپمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه های ورزشی ایام دهه فجر اعلام کرد.



نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 87/11/13:: 2:15 عصر     |     () نظر

حضرت فاطمه (س) فرمودند:

اَزهَدُ الناسِ مَن تَرَکَ الحَرام ، اَشَدُّ الناسِ اِجتهاداً مَن تَرکَ الذُّنوب

زاهد ترین مردم کسی است که حرام را وانهد ، کوشاترین مردم تارک گناهان است

(تحف العقول،ص519)


کلمات کلیدی: حدیث روزانه


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 87/11/12:: 5:0 عصر     |     () نظر

اولین جشنواره تجلیل از  مرشدان برتر ایران زمین با عنوان نغمه های حماسی روز پنجشنبه مورخ 10/8/87 طی مراسم باشکوهی در زورخانه شهید فهمیده تهران افتتاح گردید.

آقای منوچهر عطاء الهی عضو ستاد اولین جشنواره تجلیل از مرشدان برتر ایران زمین اظهار داشت :

 جشنواره  نغمه های حماسی به اهتمام فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با مشارکن سازمان میراث فرهنگی ، صدا وسیما و بنیاد فردوسی  برای تجلیل از مرشدان پیشکسوت کشور  دهم بهمن ماه در زورخانه ملی شهید فهمیده برگزار شد. در این جشنواره  ، مرشدان برتر ایران که شامل 28 مرشد پیش کسوت و 22 مرشد برترایران زمین حضور داشتند هر مرشد بمدت ده دقیقه اشعاری در زمینه های حماسی و انقلابی ( بمناسبت دهه منبارک فجر ) اجرا کردند که این اجرای مرشدان با همکاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران فیلمبرداری گردید تا انشااله اجراهای این عزیزان تحت  برنامه های ویژه ای از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

وی در ادامه افزود:

مراسم اختتامیه که با استقبال خیل عطیمی از ورزشکاران همراه بود بعد از تلاوت قرآن کریم و اجرای سروم مقدس جمهوری اسلامی ایران ، نماهنگ ورود تاریخی حضرت مام ( ره ) برای حاضرین پخش گردید آنگاه مرشد فریبرز نوروزی و سیروان نوروزی از استان کردستان به اجرای همخوانی و همنوازی پرداختند . سپس مرشد حجتی از استان کرمان  به اجرای تک نواری و تک خوانی پرداخت که اجرای ایشان خاطره مرحوم مرشد مرادی را در دلها زنده کرد ، در ادامه خردسال تر ین مرشد کشور محمد مبین نورزوی از استان کردستان به اجرای برنامه پرداخت و اجرای تک خوانی و تک نوازی مرشد پیش کسوت سید نصرت اله رهبر از استان تهران پایان بخش اجرای تک نوازی و تک خوانی بود .

در ادامه  مرشد امیر اصفهانی از استان تهران و مرشد محمد کارگراز استان خراسان رضوی با اجرای ضرب زیبای و هنرمندانه خودشان حاضرین را به وجد آوردند .

 مرشد امیر اصفهانی بعنوان نماینده مرشدان از سردار صفار زاده و سرهنگ هدایت ، رئیس و نایب رئیس فدراسیون و دیگر همکارانشان جهت برپائی این جشنواره تقدیر و تشکر نمود و از مسئولین محترم تربیت بدنی خواستار رسیدگی بیشتر به وضعیت معیشتی مرشدان بخصوص بیمه نم.دن این قشر زحمت کش تاکید نمود.

سردار صفارزاده در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت :

ایام دهه فجر انقلاب شکوهمند اسالام ایران و پیروزی مردم ستمدیده غزه را به حاضران تبریک گفت و از حضور مرشدان در این جشنواره بزرگ سپاسگزاری نمود و اظهار داشت :

ما در این جشنواره از مرشدان کهن کسوت که دارای 80 سال به بالا بودند تجلیل  میکنیم و همینطور از مرشدان برتر جوان هم این تقدیر را بخاطر این بعمل آوردیم تا مرشدان پیشکسوت بدانند که شاگردان آنان در سنین مختلف راه آنها را ادامه خواهند داد .

در این جشنواره ،   تندیس حماسه سرای بزرگ ایران  یعنی فردوسی پاک زاد تو سط یاسر موحدفرد دبیرکل بنیاد فردوسی  به سر دار صفار زاده اهداء گردید و به دنبال آن هدایای مرشدان برتر ایران زمین شامل کمک سفر به کربلای معلی ، شال کسوت ، تندیس و تقدیر نامه بود توسط سردار صفارزاده رئیس فدراسیون ، سردار زارع مدیر کل نظارت و بازرسی سازمان تربیت بدنی ، سرهنگ هدایتی نایب رئیس فدراسیون ، جناب آقای محمد نجات از پیشکسوتان ورزش باستانی ، یاسر موحدفرد دبیرکل بنیاد فردوسی  ، منوچهر عطاء الهی مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون و بهزاد هدهدی مسئول کمیته آموزش و تحقیقات فدراسیون به مرشدان برت ایران زمین اهداء گردید.



نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 87/11/11:: 5:0 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن