سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] فرزند را بر پدر حقى است و پدر را بر فرزند حقى . حق پدر بر فرزند آن بود که فرزند در هر چیز ، جز نافرمانى خداى سبحان ، او را فرمان برد ، و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکش ادب آموزد و قرآنش تعلیم دهد . [نهج البلاغه]
زورخانه - منوچهر عطاءالهی
پیوندها

بر اساس سیاستهای فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران در جهت رشد و توسعه ورزش ملی کشورمان  در سطح جهان ، دوره آموزش ورزش زورخانه ای در کشور لبنان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلونی و زورخانه ای این دوره از آموزش های ورزش ملی از 15 اسفند ماه سال 90 به مدت دو هفته به طول انجامید .

مرشدان و مربیان ؛ سید حسن سبزواری (سمنان) و حسین نجار (البرز) به این دوره اعزام شده بودند که پس از بازگشت به کشور عزیزمان ایران  از استقبال جوانان برومند حزب الله لبنان از این ورزش فرهنگی ، مذهبی و تاریخی سخن گفتند .

گفتنی است در این دوره بیش از 60 نفر از جوانان لبنانی شرکت نموده بودند که در پایان  20 نفر از جوانان بالای 18 سال با یادگیری مطلوب خود در مراسم اختتامیه این دوره به ورزش پرداختند  و مورد تشویق مسئولین ورزش لبنان و دیگر  مدعوین قرار گرفتند .

شایان ذکر است  ابو ابراهیم به عنوان  مسئول ورزش پهلوانی و زورخانه ای  لبنان انتخاب شد که وی با  تشکر و قدردانی از مسئولین فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران  اظهار داشت :  انشاء اله تداوم آموزش ورزشکاران زورخانه ای لبنانی در زورخانه های  جمهوری اسلامی ایران فراهم گردد .

لازم به ذکر است به مناسبت عید سعید غدیر خم ، تیمی منتخب از فدراسیون جمهوری اسلامی ایران جهت معرفی و نمایش این ورزش به لبنان اعزام شده بودند که با استقبال لبنانی ها اولین دوره آموزشی نیز برای علاقمندان لبنانی برنامه ریزی و با موفقیت برگزار گردید .


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط منوچهرعطاءالهی 91/1/29:: 2:0 عصر     |     () نظر


www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن